Гарантійні умови
Гарантійний талон
Шановний покупець!
Щоб уникнути непорозуміння Ви повинні уважно вивчити правила експлуатації купується меблів і догляду за нею, перевірити зовнішній вигляд виробу, звернути увагу на правильність заповнення гарантійного талона, на наявність підпису продавця, дати продажу.
1. Правила експлуатації меблів
1.1. Не допускається утримувати меблі в сирих, непровітрюваних приміщеннях.
1.2. Меблі рекомендується експлуатувати в приміщенні з температурою повітря не нижче +10 0С і відносною вологістю 45 – 70%.
1.3. При мінусових температурах меблі необхідно до початку експлуатації витримати в теплому приміщенні не менше доби без механічних впливів.
1.4. Не допускається розташовувати меблі в місцях, куди потрапляють прямі сонячні промені, а також безпосередній близькості від системи опалення (не менше 30 -40 см від джерел тепла).
1.5. Не допускається ставити на поверхні, обтягнуті тканиною або шкірою, гарячі предмети і предмети з гострими краями.
1.6. Лицьові поверхні оберігати від механічних пошкоджень, від попадання розчинників, лугів і кислот, а також кави, соків з ягід, фруктів, овочів, жирів.
1.7. Видалення пилу виробляти пилососом. Уникати попадання вологи на хромовані поверхні.
1.8. При ослабленні з'єднань необхідно періодично підтягувати болти, шурупи і гайки.
1.9. Дотримуватися правил догляду за меблями, зазначені в цьому гарантійному талоні.
1.10. Для уникнення пошкодження поверхні підлоги переміщення виробу слід виробляти, злегка піднявши його над підлогою.
2. Правила догляду за меблями
2.1. Догляд за оббивної тканиною.
- Для підтримки меблів в належному стані рекомендується регулярно очищати поверхню тканини меблевої щіткою з м'яким волосом або видаляти пил за допомогою пилососа, використовуючи спеціальну насадку і щадний режим роботи.
- Локальні забруднення (плями) необхідно негайно видаляти. Для цього прикладіть до них добре вбирає воду рушник. Обробіть забруднену ділянку невеликою кількістю води, щоб запобігти розтягування і проникнення рідини в основу меблевого покриття. Щоб уникнути розлучень на меблевому покритті, видалення плям необхідно проводити від межі плями до центру круговими рухами, використовуючи губку або м'яку щітку. Ретельно висушити чисту, вологу поверхню, відновити ворс, розчесавши його в відповідному напрямку.
- Сильне забруднення можна ліквідовувати за допомогою чистячих засобів на водній основі (Увага! При виборі миючого засобу уважно ознайомтеся з інструкцією щодо його застосування). Не намагайтеся зішкребти усохлі плями або злиплий ворс.
2.2. Догляд за шкірою натуральної (штучної).
- Не використовувати для чищення абразивні матеріали (щітки, порошки, пасти тощо).
- Видаляйте бруд з поверхні шкіри за допомогою води і натурального мила: змочіть вату, потріть пляму круговими рухами, висушіть мокре місце сухою тканиною (можна також застосовувати спеціальні засоби по догляду за шкірою. Увага! При виборі миючого засобу уважно ознайомтеся з інструкцією щодо його застосування).
- Уникайте зайвого тертя, протирайте шкіряні меблі легкими рухами.
- Регулярно періть пил з меблів м'якою вологою тканиною.
- Ніколи не використовуйте фен і обігрівальні прилади для сушіння шкіряних меблів.
- Не застосовуйте воду і розчинники з метою знищити пляма рослинного або тваринного жиру. Протріть пляму сухою тканиною і залиште, незабаром воно вбереться в шкіру і стане непомітним.
- Пролиту рідину негайно промокніть губкою або тканиною, просоченою теплою мильною водою.
2.3. Догляд за скляними і пластиковими меблями.
- Стільниці скляних столів вимагають дбайливого поводження щоб уникнути подряпин на поверхні скла. Збирання скляних (пластикових) столів необхідно проводити на чистій поверхні.
- Протирати скляні (пластикові) поверхні рекомендується м'якою тканиною, для чищення використовувати засоби, спеціально призначені для цього.
- При складанні скляних (пластикової) меблів неприпустимо перетягувати стійки щоб уникнути пошкодження різьбового з'єднання, а також утворення тріщин на виробі.
- Скляні меблі рекомендується переставляти, взявшись за верхню стільницю удвох або по рівній поверхні перекотити на кульових опорах.
- Скляні столи не рекомендується спирати на дві стійки, щоб уникнути поломки стільниці (відриву верхніх опор).
- Скляний (пластикову) меблі перед складанням рекомендується витримати при кімнатній температурі не менше 6 годин.
- Слід оберігати поверхню виробу та його елементи від механічних пошкоджень, які можуть бути викликані впливом твердих предметів, абразивних порошків, а також надмірними фізичними навантаженнями.
-Найбільш сприятливий кліматичний режим для експлуатації пластикових виробів: температура повітря не нижче мінус 10 градусів С0 і не вище плюс 50 градусів С0. Істотне відхилення від зазначеного режиму призводить до погіршення споживчих якостей виробу. Припустиме навантаження на стільці не більше 80-100 кг
- Дефектом не вважається незначні відмінності у відтінках кольору і відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
3. Гарантійне зобов'язання
Безкоштовне обслуговування (ремонт меблів) надається протягом гарантійного терміну експлуатації меблів за умови якісної зборки меблів і дотриманні умов експлуатації і рекомендацій по догляду за меблями.
Гарантійний термін експлуатації меблів 12 (дванадцять) місяців і обчислюється з дати продажу, зазначеної в гарантійному талоні, а при її відсутності з дати випуску.
Підставою для гарантійного обслуговування є заповнений гарантійний талон з проставленою датою продажу або датою випуску виробу. Гарантійний талон передається покупцеві і зберігається протягом гарантійного терміну експлуатації.
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти або повернути придбаний товар (меблі) на аналогічний, якщо товар не підходить за формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін товару (меблів) або повернення вартості провадиться, якщо він не використовувався, не був у зібраному вигляді (монтажі) і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки, а також товарний чек, виданий покупцю разом з товаром.
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються у повному розмірі за вирахуванням транспортних витрат.
Покупець має право на обмін (повернення) товару протягом 14 чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (повернення грошей) якщо:
з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
підлягає поверненню товар не є новим, тобто був у складанні (монтажі);
меблі під індивідуальне замовлення;
при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (зборка, спроба монтажу, відсутність оригінальної упаковки).
Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. Закон України "Про захист прав споживачів" (із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 15 грудня 1993р. №3682-XII (Законом України від 15.12.93 р. №3682-XII цей Закон викладено в новій редакції), від 2 березня 1995 року №82/95-ВР, від 20 червня 1995 року №230/95-ВР, від 18 червня 1997 року №365/97-ВР, від 30 червня 1999 року №783-XIV, від 24 травня 2001 року №2438-III).
Умови гарантії
Безкоштовний гарантійний ремонт поширюється на дефекти меблів, що виникли з вини заводу-виробника.
Безкоштовний гарантійний ремонт не проводиться:
- В разі порушення правил експлуатації меблів і правил догляду за меблями, зазначених у цьому гарантійному талоні.
- Якщо виріб має сліди стороннього втручання або.
- При виявленні несанкціонованих змін у конструкції виробу.
- При навмисному пошкодженні, неправильної експлуатації, пошкодження домашніми тваринами, пошкодження підвищеною температурою (наприклад праска) і вогнем, перевищення допустимих навантажень.
- При відсутності заповненого гарантійного талона або документів, що підтверджують факт купівлі.
- Щоб уникнути нещасних випадків не допускається експлуатувати виріб не у відповідності з його функціональним призначенням.
Характер дефекту встановлює фахівець підприємства, який становить при огляді меблів акт обстеження меблів та ознайомлює з ним покупця.
Порядок пред'явлення претензій
Безкоштовне і платне сервісне обслуговування здійснюється за заявою покупця, поданого у відділ збуту підприємства в письмовій формі (за телефоном або електронною поштою).
Термін ремонту і задоволення вимог покупця відповідає терміну, визначеного в Законі про захист прав споживачів або угодою сторін. Ремонт здійснюється на місці або на підприємстві, в залежності від характеру дефекту.
ПРОДАВЕЦЬ ПОКУПЕЦЬ
- Обмiн та поверненняСитуації, які призводять до повернення чи обміну продукції бувають різні. Можливо ви зрозуміли, що колір дивану все ж не підходить до вашого інтер’єру. Можливо, вам не підійшов розмір ліжка або ви вибрали не ту комплектацію. Але обмін чи повернення – це завжди витрати часу як для вас, так і менеджерів компанії. Тому просимо вас бути уважними в процесі оформлення замовлення. Обов’язково проконсультуйтеся з нашими співробітниками, щоб дізнатися про всі характеристики меблів та бути впевненим у...Обмiн та повернення