Обмiн та повернення
Шановні покупці! Внимание!!!
Під час отримання замовлення покупець зобов'язаний розкрити паковання й перевірити товар на предмет: ушкоджень, комплектацію, наявність браку. У разі перерахованих вище вад, покупець спільно з представником служби доставки становить акт приймання-передавання, де обов'язково вказує всі дефекти під час транспортування, а також робить підтверджені фото.
Якщо товар був передбачений без присутності представника служби доставки, і/або акт приймання-передавання вантажу не був підписаний представником служби доставки, інтернет-магазин ЛАМ знімає з себе відповідальність за комплектацію і наявність будь-яких ушкоджень.
У разі якщо ця ситуація відбулася, прохання обов'язково поставити нас у популярність за тілом: 097-455-01-87 вайбер.
Обмін та повернення меблів та аксесуарів, придбаних в інтернет-магазині ЛАМ, здійснюється згідно з правилами та вимогами діючого законодавства України.
Поверненню не підлягають товари що були вироблені під замовлення в обраній клієнтом оббивці.
До обміну та поверненню приймаються виключно вироби, які не були зібрані та у використанні . Важливо, щоб заводське пакування не було пошкодженим.
- Гарантійні умовиШановний покупець, для розуміння роботи нашого Інтернет магазину пропонуємо ознайомитися з гарантійними зобов'язаннями ! Гарантія - це відповідальність продавця за якість, проданого ним продукту. Ми надаємо гарантію на всі наші товари, в рамках гарантійних зобов'язань виробника.Гарантійні умови